Ojdå, ett ”spöke”!

FÖRST PUBLICERAT PÅ MIN ORIGINALBLOGG 3/3, 2009

Kan ni tänka er att samma ”spöke” som Aftonbladet och The Sun skriver om dök upp hemma hos mig.

Jag blev så trött på alla som hört av sig till mig och ansett att spöket på filmen var på riktigt.

Jag gjorde gimmicken och filmade detta på exakt 4 minuter.
Extra plus för att jag var nästan lika bra skådis som den engelska 12-åringen 😉

RING AFTONBLADET OCH KVÄLLSTIDNINGARNA NUUUUUUU!
Och alla ni som tror kan skicka en hundralapp till mig!

Jämför med ”original-spöket” så ser du den löjligt slående likheten:

Jo, anledningen till att jag ”skådespelar” så illa är at jag inte vill att ngon mumbojumbo-snubbe ska använda klippet som ett ytterligare ”bevis” för att det finns ”spöken”.

Kommentera

