Skeptiskt snack med Magnus Betnér på Bandit

PUBLICERAT TIDIGARE I MIN ORIGINALBLOGG 1/9, 2011

I måndags hade jag det stora nöjet att gästa min gamle vän Magnus Betnér som har en egen radioshow på Bandit Radio. Vi pratade om allt från showbusiness till skepticism och mycket där emellan.

Här kan du lyssna på avsnittet på webben och då få med all musik.

Annars kan man lyssna via iTunes och utan musik och då dyker jag upp efter 16 minuter.

Sista alternativet är att lyssna bara på min intervju här.

Lyssna här

Kommentera

