Välkommen till min nya blogg!

Jag har sedan länge bloggat på adressen blog.houdi.se om allt möjligt. Nu med dennya designen på sidan så kändes det som om bloggen går in i en fas där den är mer kopplad till mitt jobb som artist (se John Houdi hemsida) så därför har jag beslutat att lyfta loss mitt andra stora intresse, och det är skepticismen, och lägga den på en egen plats.

På så vis kommer jag bli mer fri att skriva mer ingående (de gånger jag hinner uppdatera) om de tosserier man kan råka ut för i livet.

Kommer även föra över gamla poster från min gamla blogg hit som handlar om skepticism.Här skriver jag när andan faller på och när tossigheter uppstår (vilket KAN betyda att det blir ofta…)

Givetvis rekommenderar jag att du lyssnar på Radio Houd med mig, John Houdi, och min ständiga bisittare Anders Hesselbom som du kan hitta här radiohoudi.se

 

2 reaktioner på ”Välkommen till min nya blogg!

  1. Då din penna har producerat mycket genom åren. Måste det vara skönt att ha en separat plats för din skeptiska äventyr och upptäckter på en separat blogg.

    • Ja, min andra blogg har ju i dag blivit mer integrerad i min professionella hemsida. Vissa saker jag skriver här kommer dyka upp där, men bara om det handlar om något som har med showbusiness (den ärliga varianten) att göra.

Kommentera

